Translate

17 Şubat 2013 Pazar

Geceydi...


Geceydi..
Bİr peri kızı gördüm düşümde
Saçlarında yıldızlar
gerçeklerde peşinde
Bir kanadı eksik
bildiğin masal işte..
Sustum sordum nefsime,
Bu düş senin belliki,
Ne günahın varsa işle
Pencerelerde kapalı,
firar mi var zihnimde?
Peri kızı çınladı,
bir garip misafirim evinde
Nefsini bağla kendine,
Günah yok bu gelişte
Sana bir sır vereceğim,
bütün alem indinde.
Aşkın sırrıdır bu,
ayna ayna içinde..
Pustum karanlığa,
sordum o güzele
Sır aşıka gerek ,
ne haddim var bu işte
Gerçek uyananındır,
ben kayboldum düşümde
Var git yoluna ,
oyalama beni kendimde
Peri kızı güldü,
sırrın yarısı dilencide
Sen istemek bilirsen,
fakirde sensin zenginde
Sır aşığa gerek dersin,
maşukun senden farkı ne?
Sen aşkı aramazsan,
kurur gider gönlünde
Bir miskin Ademsin,
elmanın yarısıda elinde
Dinini bağlama diline,
dilin kemiği kalbinde
Kalbin bir paslı ayna,
evir çevir temizle
Seven sevdiğini anar,
uyanda sesi izle...

Murat Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder